Бізнес 21 століття

1. ЩО ТАКЕ MLM?
2. ІСТОРІЯ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
3. ПЕРЕВАГИ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
4. ЗВІДКИ В MLM ВЕЛИКІ ГРОШІ І ВИСТАЧИТЬ ЇХ НА ВСІХ УЧАСНИКІВ БІЗНЕСУ?
5. ЧИМ МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВИХ ПІРАМІД?

1. ЩО ТАКЕ MLM?
МLМ - це Мulti Level Мarketing або, в перекладі з англійської, Багаторівневий маркетинг - термін, яким в 70-х роках минулого століття стали називати особливу систему розповсюдження товарів і послуг, пов'язану з особливою системою винагороди за цю роботу. У 80-х роках система отримала нову назву - Мulti Level Мarketing,

Наприкінці 80 -х MLM прийшов  в країни  СНГ , пустивши за десятиліття глибоке коріння у всіх регіонах нашої країни. До початку 21 -го століття в Росії налічувалося вже більше ста мережевих компаній , які об'єднують у своїх лавах близько 3 мільйонів чоловік.


2/ ІСТОРІЯ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ

Були в історії МLМ і важкі часи . У 1975 році в Америці розгорнулася боротьба з фінансовими пірамідами і під прапором цієї компанії разом з водою мало не виплеснули і дитину . У Федеральній комісії з торгівлі знайшлися чиновники , які спробували оголосити незаконною пірамідою компанію " АМWАY " . Чотири роки йшла перевірка діяльності компанії , що завершилася судовим рішенням , що визнала мережевий маркетинг законним способом реалізації товарів
Почався справжній бум МLМ . Тисячі компаній стали використовувати мережевий маркетинг для просування на ринок своїх товарів. В асортименті ставків виявилися найрізноманітніші товари - страхові поліси , предмети побутової хімії , пластикові карти , прикраси , посуд , комп'ютери , міні- трактори та багато іншого. Мережевий маркетинг стали використовувати і найбільші компанії , такі , як Fогd , Соlgаtе , Саnоn , Liрtоn , Соса - Соlа і багато інших флагмани бізнесу.

Обороти мережевих компаній ростуть щорічно на 20-30% , а число дистриб'юторів наближається до 20 мільйонам чоловік. У США дистриб'ютора - сетевика можна виявити в кожній десятій родині і більше 100 мільйонів американців щорічно роблять хоч одну покупку через систему МLМ .

В даний час мережевий маркетинг процвітає в 125 країнах усіх континентів.

3 . ПЕРЕВАГИ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ

Спочатку треба відповісти на питання: переваги перед чим? Ну , звичайно ж , перед іншими доступними і легальними способами заробляння грошей. Саме в сукупності цих переваг і таїться причина феноменального розвитку МLМ у всьому світі.

1 . Робота в комфортній для себе команді . У мережевій компанії кожен новачок особисто формує свою майбутню структуру , підбираючи в першу лінію дистриб'юторів тільки тих , з ким йому хочеться працювати. Ніхто не може змусити його " ​​прийняти на роботу " некомфортного йому людини. Кількість людей в 1 -й лінії теж визначає сам майбутній спонсор.

2 . Можливість суміщення MLM з іншого (основний) роботою. Новачкові не потрібно " спалювати мости" , поринаючи в нову для нього справу , а адже невідомо ще , вийде воно у нього чи ні. На першому етапі , як правило , досить приділяти мережному бізнесу 1,5-2 години на день , а коли структура почне стрімко зростати і потребуватиме більшої віддачі , сама людина вирішує - залишати йому колишню роботу або продовжувати суміщення .

3 . Свобода . У мережевої компанії людина сама визначає обсяг , час і місце своєї діяльності. Він сам ре - щує , вставати йому в 7 ранку або в 10 , коли і з ким зустрічатися , як довго працювати протягом дня , коли і наскільки піти у відпустку ... Все залежить тільки від власних " апетитів " і гостроти бажання їх задовольнити . Якщо людина задоволений заробітком в 400 грн на місяць , він може особливо не напружувати -ся , працюючи 8-10 годин на тиждень , якщо ж прагне отримувати 4 - 6 тисяч грн , робочий графік буде більш напруженим.

4 . Необмежена фінансова перспектива . Обсяг одержуваних грошей в МLМ залежить тільки від обсягу продажів , скоєних як особисто самим дистриб'ютором , так і його структурою. У США вважається нормою , коли великий мережевий лідер заробляє 500 тисяч доларів на рік. Таких же результатів вже досягли і деякі наші мережевики .

5 . Високі темпи кар'єрного зростання і зростання заробітної плати . Щоб зробити успішну кар'єру у "звичайній " компанії , людина, як правило , повинен п'ять років затратити на отримання освіти , потім ще кілька років наполегливо працювати , стаючи професіоналом. При цьому кар'єрний і, відповідно , матеріальний ріст обмежений кількістю керівних місць в компанії. 
У МLМ успішну кар'єру можна зробити всього за один рік і , починаючи з нуля , вийти на рівень доходу в 2 - 3 тисяч грн на місяць. Вершин кар'єри реально досягти за 3-4 роки , а там щомісячний дохід обчислюється вже сотнями тисяч. На вершині вистачає місця всім бажаючим. Відомі компанії , де число менеджерів вищого рангу перевалило за сотню і збільшується щомісяця. 
 При грамотно побудованої структурою і налагодженій системі навчання і мотивації людей дохід сетевика може подвоюватися щороку! "Закон Успіху " , сформульований президентом Всесвітньої Асоціації мережевого маркетингу Доріс Вуд , називається " Один плюс один". Це означає , що якщо дистриб'ютор буде залучати в свою структуру щомісяця лише по одному (!) Людині , а всі його послідовники візьмуть це за правило , до кінця року структура налічуватиме 4096 чоловік!

6 . Незалежність кар'єрного росту від особистих відносин з вищестоящими спонсорами та керівниками компанії. У мережевому маркетингу кар'єра на 100 % залежить тільки від самого дистриб'ютора . Просування по кар'єрних сходах виробляє безпристрасний комп'ютер , що враховує тільки обсяги продажів. У МLМ не можна піднятися " по блату" і не можна опинитися зниженим на посаді через погані стосунки з керівництвом ,

7 . Ідеальний альянс між співробітниками всіх рівнів компанії. Забезпечується ліквідацією суперечності між працею і капіталом , про що вже говорилося вище.

8 . Можливість дуже швидко оволодіти новою професією. Професіоналами в МLМ стають всього за один- два роки. І для цього не треба вивчати десятки предметів , як в будь-якому ВУЗі , студіювати сотні книг. Якщо витрачати на самоосвіту всього одну годину в день , цього виявляється цілком достатньо.

9 . Незалежність успішної кар'єри від попа , віку , наявної освіти і характеру попередньої діяльності. У МLМ є домогосподарки , що стартують у 60-річному і більш зрілому віці і добилися непоганих результатів . Є і молоді бізнесмени , вчені та психологи , які не досягли нічого . У мережевому маркетингу дещо інша філософія і стратегія досягнення успіху , ніж в " звичайному " бізнесі.

10 . Істотний особистий ріст. Він є одним з умов досягнення успіху і мережевик , що мріє стати лідером , повинен обов'язково стати цікавою особистістю , а це неможливо без розширення свого кругозору та поглиблення знань в самих різних областях. Далекоглядні спонсори приділяють багато сил для розвитку своїх дистриб'юторів , а самі мережеві компанії не шкодують грошей на " інвестиції в людей". У більшості мережевих компаній навчальні семінари для керівників середньої та вищої ланки проводяться закордоном , причому щоразу в новому місці. Навчальна програма обов'язково поєднується з культурною і люди повертаються не тільки навченими , але і відпочили , і багато нового побачив. Витрати на такі поїздки з лишком окупаються зростанням обсягів продажів , а новачки мають хороший стимул швидше рости .

11 . Постійне зростання нових зв'язків . У структурі щодня з'являються нові люди , що вступають у безпосередній контакт з уже діючими дистриб'юторами. А адже кожен приходить зі своїм багажем і в структурі чисельністю понад 100 чоловік можна знайти будь-яких "потрібних " людей - лікарів , адвокатів , банкірів , артистів , вчених ...

12 . Відсутність (або вельми незначний розмір) стартового капіталу . Як правило , для того , щоб стати дистриб'ютором мережевої компанії , треба спочатку стати споживачем товару і зробити закупівлю як для себе особисто , так і для подальшої реалізації . Вартість " стартового кита " складає в середньому еквівалент 100 доларам , але є компанії, де з людиною укладуть договір всього за 1 долар.

13 . Відсутність залежності від зовнішніх негативних факторів. Мережевики не стикалися з рекетом і необхідністю мати "дах" , без чого зараз в Росії не обходиться жоден бізнесмен.

14 . Відсутність фінансового ризику . Раз не треба нічого вкладати , то нема чим і ризикувати . Навіть куплений " кит" , якщо бізнес не пішов , можна завжди повернути на фірму , отримавши гроші назад - так працює більшість компаній.

15 . Хороша і довгострокова перспектива . Мережеві компанії мають справу тільки з товарами дуже високої якості і необхідними найширшим верствам населення , а фінансові кризи зачіпають їх найменше. Справді , хіба може криза вплинути на відносини між спонсором і дистриб'ютором ? Або хіба людина відмовиться від споживання звичного йому продукту ? Хіба що в силу кризи споживати стане менше , але і це явище виявляється тимчасовим і скоро проходять .

16 . Творчий характер роботи . Робота сетевика нагадує процес створення гарної книги. Людина сама заповнює її сторінки і якщо книга вийшла (створена працездатна структура) , вона буде приносити своєму автору постійний дохід. Навчена структура набуває властивість самостійно плодитися і розмножуватися незалежно від того , хто її породив , і батько назавжди " приречений" на отримання гарного доходу .

17 . Благородство бізнесу. По-перше , кожен мережевик прагне стати спонсором для максимально більшої кількості людей , створюючи , тим самим , нові робочі місця. По-друге , зростання продажів стимулює розвиток виробництва. По-третє , люди набувають високоякісні товари і корисні продукти , покращуючи свій побут і зміцнюючи витті здоров'я .

МLМ - це той рідкісний випадок , коли бізнес і благородство успішно поєднуються в одній особі.


18 . Високий ступінь морального задоволення від своєї праці. Що може доставити більше радості , ніж спостереження за тим , як залучені тобою особисто люди стають вільними , здоровими і багатими ? У МLМ , як ніде , можливо набуття величезної кількості друзів , що зазнають до тебе щиру вдячність і подяку за свій успіх. 

У людей , хто тільки вступає на "тропу мережевого бізнесу" , цілком природно виникають два питання: звідки в МLМ беруться  великі гроші

4. ЗВІДКИ В MLM ВЕЛИКІ ГРОШІ І ВИСТАЧИТЬ ЇХ НА ВСІХ УЧАСНИКІВ БІЗНЕСУ?

5. ЧИМ МЕРЕЖЕВИЙ  МАРКЕТИНГ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВИХ ПІРАМІД?
                                                                подивіться відео 

Якщо у вас є запитання, задайте їх вашому спонсору, або Директору.


Комментариев нет:

Отправить комментарий