1. ЩО ТАКЕ MLM?
2. ІСТОРІЯ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
3. ПЕРЕВАГИ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
4. ЗВІДКИ В MLM ВЕЛИКІ ГРОШІ І ВИСТАЧИТЬ ЇХ НА ВСІХ
УЧАСНИКІВ БІЗНЕСУ?
5. ЧИМ МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВИХ
ПІРАМІД?
1. ЩО ТАКЕ MLM?
МLМ - це
Мulti Level Мarketing або, в перекладі з англійської, Багаторівневий маркетинг
- термін, яким в 70-х роках минулого століття стали називати особливу систему
розповсюдження товарів і послуг, пов'язану з особливою системою винагороди за
цю роботу. У 80-х роках система отримала нову назву - Мulti Level Мarketing,
Наприкінці 80 -х MLM прийшов в
країни СНГ , пустивши за десятиліття глибоке коріння у всіх регіонах
нашої країни. До початку 21 -го століття в Росії налічувалося вже більше ста
мережевих компаній , які об'єднують у своїх лавах близько 3 мільйонів чоловік.
2/ ІСТОРІЯ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
Були в історії
МLМ і важкі часи . У 1975 році в Америці розгорнулася боротьба з фінансовими
пірамідами і під прапором цієї компанії разом з водою мало не виплеснули і
дитину . У Федеральній комісії з торгівлі знайшлися чиновники , які спробували
оголосити незаконною пірамідою компанію " АМWАY " . Чотири роки йшла
перевірка діяльності компанії , що завершилася судовим рішенням , що визнала
мережевий маркетинг законним способом реалізації товарів
Почався
справжній бум МLМ . Тисячі компаній стали використовувати мережевий маркетинг
для просування на ринок своїх товарів. В асортименті ставків виявилися найрізноманітніші
товари - страхові поліси , предмети побутової хімії , пластикові карти ,
прикраси , посуд , комп'ютери , міні- трактори та багато іншого. Мережевий
маркетинг стали використовувати і найбільші компанії , такі , як Fогd , Соlgаtе
, Саnоn , Liрtоn , Соса - Соlа і багато інших флагмани бізнесу.
Обороти
мережевих компаній ростуть щорічно на 20-30% , а число дистриб'юторів
наближається до 20 мільйонам чоловік. У США дистриб'ютора - сетевика можна
виявити в кожній десятій родині і більше 100 мільйонів американців щорічно
роблять хоч одну покупку через систему МLМ .
В даний час
мережевий маркетинг процвітає в 125 країнах усіх континентів.
3 . ПЕРЕВАГИ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ
Спочатку треба відповісти на питання: переваги перед чим? Ну
, звичайно ж , перед іншими доступними і легальними способами заробляння
грошей. Саме в сукупності цих переваг і таїться причина феноменального розвитку
МLМ у всьому світі.
1 . Робота в комфортній для себе команді . У мережевій компанії
кожен новачок особисто формує свою майбутню структуру , підбираючи в першу
лінію дистриб'юторів тільки тих , з ким йому хочеться працювати. Ніхто не може
змусити його " прийняти на роботу " некомфортного
йому людини. Кількість людей в 1 -й лінії теж визначає сам майбутній
спонсор.
2 . Можливість суміщення MLM з іншого (основний) роботою. Новачкові не потрібно "
спалювати мости" , поринаючи в нову для нього справу , а адже невідомо ще
, вийде воно у нього чи ні. На першому етапі , як правило , досить приділяти
мережному бізнесу 1,5-2 години на день , а коли структура почне стрімко
зростати і потребуватиме більшої віддачі , сама людина вирішує - залишати йому
колишню роботу або продовжувати суміщення .
3 . Свобода . У мережевої компанії людина сама визначає
обсяг , час і місце своєї діяльності. Він сам ре - щує , вставати йому в 7
ранку або в 10 , коли і з ким зустрічатися , як довго працювати протягом дня ,
коли і наскільки піти у відпустку ... Все залежить тільки від власних "
апетитів " і гостроти бажання їх задовольнити . Якщо людина задоволений
заробітком в 400 грн на місяць , він може особливо не напружувати -ся ,
працюючи 8-10 годин на тиждень , якщо ж прагне отримувати 4 - 6 тисяч грн ,
робочий графік буде більш напруженим.
4 . Необмежена фінансова перспектива . Обсяг одержуваних
грошей в МLМ залежить
тільки від обсягу продажів , скоєних як особисто самим дистриб'ютором , так і
його структурою. У США вважається нормою , коли великий мережевий лідер
заробляє 500 тисяч доларів на рік. Таких же результатів вже досягли і деякі
наші мережевики .
5 . Високі темпи кар'єрного зростання і зростання заробітної
плати . Щоб зробити успішну кар'єру у "звичайній " компанії , людина,
як правило , повинен п'ять років затратити на отримання освіти , потім ще
кілька років наполегливо працювати , стаючи професіоналом. При цьому кар'єрний
і, відповідно , матеріальний ріст обмежений кількістю керівних місць в
компанії.
У МLМ успішну
кар'єру можна зробити всього за один рік і , починаючи з нуля , вийти на рівень
доходу в 2 - 3 тисяч грн на місяць. Вершин кар'єри реально досягти за 3-4 роки
, а там щомісячний дохід обчислюється вже сотнями тисяч. На вершині вистачає
місця всім бажаючим. Відомі компанії , де число менеджерів вищого рангу
перевалило за сотню і збільшується щомісяця.
При грамотно побудованої структурою і налагодженій системі навчання і
мотивації людей дохід сетевика може подвоюватися щороку! "Закон Успіху
" , сформульований президентом Всесвітньої Асоціації мережевого маркетингу
Доріс Вуд , називається " Один плюс один". Це означає , що якщо дистриб'ютор
буде залучати в свою структуру щомісяця лише по одному (!) Людині , а всі його
послідовники візьмуть це за правило , до кінця року структура налічуватиме 4096
чоловік!
6 . Незалежність кар'єрного росту від особистих відносин з
вищестоящими спонсорами та керівниками компанії. У мережевому маркетингу
кар'єра на 100 % залежить тільки від самого дистриб'ютора . Просування по
кар'єрних сходах виробляє безпристрасний комп'ютер , що враховує тільки обсяги
продажів. У МLМ не
можна піднятися " по блату" і не можна опинитися зниженим на посаді
через погані стосунки з керівництвом ,
7 . Ідеальний альянс між співробітниками всіх рівнів
компанії. Забезпечується ліквідацією суперечності між працею і капіталом , про
що вже говорилося вище.
8 . Можливість дуже швидко оволодіти новою професією.
Професіоналами в МLМ
стають всього за один- два роки. І для цього не треба вивчати десятки предметів
, як в будь-якому ВУЗі , студіювати сотні книг. Якщо витрачати на самоосвіту
всього одну годину в день , цього виявляється цілком достатньо.
9 . Незалежність успішної кар'єри від попа , віку , наявної
освіти і характеру попередньої діяльності. У МLМ є домогосподарки , що стартують у
60-річному і більш зрілому віці і добилися непоганих результатів . Є і молоді
бізнесмени , вчені та психологи , які не досягли нічого . У мережевому
маркетингу дещо інша філософія і стратегія досягнення успіху , ніж в "
звичайному " бізнесі.
10 . Істотний особистий ріст. Він є одним з умов досягнення
успіху і мережевик , що мріє стати лідером , повинен обов'язково стати цікавою
особистістю , а це неможливо без розширення свого кругозору та поглиблення
знань в самих різних областях. Далекоглядні спонсори приділяють багато сил для
розвитку своїх дистриб'юторів , а самі мережеві компанії не шкодують грошей на
" інвестиції в людей". У більшості мережевих компаній навчальні
семінари для керівників середньої та вищої ланки проводяться закордоном ,
причому щоразу в новому місці. Навчальна програма обов'язково поєднується з
культурною і люди повертаються не тільки навченими , але і відпочили , і багато
нового побачив. Витрати на такі поїздки з лишком окупаються зростанням обсягів
продажів , а новачки мають хороший стимул швидше рости .
11 . Постійне зростання нових зв'язків . У структурі щодня
з'являються нові люди , що вступають у безпосередній контакт з уже діючими
дистриб'юторами. А адже кожен приходить зі своїм багажем і в структурі
чисельністю понад 100 чоловік можна знайти будь-яких "потрібних "
людей - лікарів , адвокатів , банкірів , артистів , вчених ...
12 . Відсутність (або вельми незначний розмір) стартового
капіталу . Як правило , для того , щоб стати дистриб'ютором мережевої компанії
, треба спочатку стати споживачем товару і зробити закупівлю як для себе
особисто , так і для подальшої реалізації . Вартість " стартового кита
" складає в середньому еквівалент 100 доларам , але є компанії, де з
людиною укладуть договір всього за 1 долар.
13 . Відсутність залежності від зовнішніх негативних
факторів. Мережевики не стикалися з рекетом і необхідністю мати "дах"
, без чого зараз в Росії не обходиться жоден бізнесмен.
14 . Відсутність фінансового ризику . Раз не треба нічого
вкладати , то нема чим і ризикувати . Навіть куплений " кит" , якщо
бізнес не пішов , можна завжди повернути на фірму , отримавши гроші назад - так
працює більшість компаній.
15 . Хороша і довгострокова перспектива . Мережеві компанії
мають справу тільки з товарами дуже високої якості і необхідними найширшим
верствам населення , а фінансові кризи зачіпають їх найменше. Справді , хіба
може криза вплинути на відносини між спонсором і дистриб'ютором ? Або хіба
людина відмовиться від споживання звичного йому продукту ? Хіба що в силу кризи
споживати стане менше , але і це явище виявляється тимчасовим і скоро проходять
.
16 . Творчий характер роботи . Робота сетевика нагадує
процес створення гарної книги. Людина сама заповнює її сторінки і якщо книга
вийшла (створена працездатна структура) , вона буде приносити своєму автору
постійний дохід. Навчена структура набуває властивість самостійно плодитися і
розмножуватися незалежно від того , хто її породив , і батько назавжди "
приречений" на отримання гарного доходу .
17 . Благородство бізнесу. По-перше , кожен мережевик прагне
стати спонсором для максимально більшої кількості людей , створюючи , тим самим
, нові робочі місця. По-друге , зростання продажів стимулює розвиток
виробництва. По-третє , люди набувають високоякісні товари і корисні продукти ,
покращуючи свій побут і зміцнюючи витті здоров'я .
МLМ
- це той рідкісний випадок , коли бізнес і благородство успішно поєднуються в
одній особі.
18 . Високий ступінь морального задоволення від своєї праці.
Що може доставити більше радості , ніж спостереження за тим , як залучені тобою
особисто люди стають вільними , здоровими і багатими ? У МLМ , як ніде , можливо набуття
величезної кількості друзів , що зазнають до тебе щиру вдячність і подяку за
свій успіх.
У людей , хто тільки вступає на "тропу мережевого
бізнесу" , цілком природно виникають два питання: звідки в МLМ беруться великі гроші
4. ЗВІДКИ В MLM ВЕЛИКІ ГРОШІ І ВИСТАЧИТЬ ЇХ НА ВСІХ УЧАСНИКІВ БІЗНЕСУ?
5. ЧИМ МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ФІНАНСОВИХ ПІРАМІД?
подивіться відео
Якщо у вас є запитання, задайте їх вашому спонсору, або Директору.
Комментариев нет:
Отправить комментарий