Робота з запереченнями

У нашій роботі ми щодня стикаємося із запереченнями. І це нормальне явище. Якщо нам заперечують - значить ми на правильному шляху, значить нам є над чим попрацювати. Заперечення варто сприймати як привід стати сильнішими і успішнішими. Тому дуже важливо навчитися працювати з запереченнями. Щоб стати професіоналом, потрібно навчитися розуміти причини заперечень і правильно на них відповідати і спокійно ставитися до них. І досвід приходить якраз в практиці.



Отже, заперечення - це прихований страх людини, якій потрібно приймати складне рішення.

Чому ж люди заперечують?

1. Людина боїться міняти щось у своєму житті, боїться вийти із зони комфорту, не хоче змінювати свої звички і чимось жертвувати. А в нашому бізнесі потрібно трішки пожертвувати своїм часом, щоб досягти успіху і хороших результатів.
2. Людина не впевнена у собі, має низьку самооцінку, ніколи в житті не займалася подібною справою і боїться, що у нього не вийде.
3. Спотворене уявлення про наш бізнесі. Люди думають, що знають все про Оріфлейм, але зазвичай це далеко не так. Чому? Зазвичай ця перекручена інформація надходить до них з 3 джерел:
- Людей, які працювали і не досягли успіху. І швидше за все ці люди не докладали зусиль, працювали не регулярно і швидко здалися;
- Людей, які тільки продавали продукцію і думали, що вони займаються бізнесом, але сама модель бізнесу їм навіть не була відома. А на продажах адже багато не заробиш;
- Люди, які  купляли продукцію оріфлейм , знали що оріфлейм - це тільки помади ,туш і.т. д. а що туту можливо 17 зарплат у році і багато ще можливостей - вони НЕ знали. А також вони  наслухалися і перших і других і в результаті спотворене уявлення про бізнес з Оріфлейм.

На практиці зустрічаються 2 типу заперечень:

1) відмовка - людина не відчуває ніякого інтересу до того, чим ви займаєтеся і що йому пропонуєте;
2) приховані питання - це означає, що співрозмовник починає замислюватися, і в запереченні помітна зацікавленість.

Існують певні правила роботи із запереченнями. Основні з них:

1. Позитивний настрій. Адже кожна людина має право сумніватися і заперечувати. Говоримо собі: «Ура !!! Мені заперечують, а значить мені є над чим попрацювати. Ця людина мені не ворог, а можливо майбутній партнер, якщо правильно відпрацюю заперечення ».

2. Приєднуємося до її заперечень. Даємо зрозуміти людині, що його питання актуальні й обґрунтовані, що у вас вони теж були. Наприклад: «У мене були такі ж сусніви  до тих пір поки ...»

3. Не сперечайтеся. Дайте відповідь на всі питання співрозмовника і дайте йому час обміркувати. Пам'ятайте: істина не в суперечці, а в згоді на право співрозмовника мати свою думку.

Існують певні техніки і методи роботи із запереченнями. Ознайомитися з ними ви зможете, подивившись запис нижче. Але головний секрет роботи із запереченнями: навчитися пробуджувати в людях бажання. 

З віком люди перестають мріяти і відмовляються від своїх бажань, оскільки на своїх звичайних роботах вони не досяжні. І коли ми показуємо їм великі можливості - люди просто не вірять і починають заперечувати. Коли у людини пробуджується бажання, вона  не шукає більше причин, які йому зможуть перешкодити, він шукає можливості і йде завжди вперед.

Подивіться запис вебінару "Природа заперечень. Методи та техніки роботи з запереченнями"

Вебінар "Робота з запереченнями"

Саме на вебінарі озвучені самі працюючі відповіді на заперечення


Комментариев нет:

Отправить комментарий